Betalingstermijn en account op non-actief

In het klantenmenu, mijn gegevens kunt u altijd zelf de maildressen wijzigen waar de facturen heengestuurd worden. Komma gescheiden kunt u daar meerdere adressen opgeven.

Wij sturen 6 weken voor de factuur voor het nieuwe jaar gemaakt wordt een herinnerings email. In die mail attenderen wij u erop dat het domein en pakket vernieuwd gaan worden voor een jaar. 

Na die 6 weken krijgt u de factuur van ons gemaild. De standaard betalingstermijn is 2 weken. U kunt ons eventueel verzoeken de betalingstermijn voor nieuwe facturen te verlengen naar 4 weken. Noemt u ook svp de redenen hiervoor.

Als er niet betaald is krijgt u na 2 weken de 1e herinnering en na de 3e herinnering(5 weken) zal het account automatisch offline gaan. Mocht ook daarna geen betaling en/of reactie komen zal de domeinnaam door ons beeindigd worden en kan er eventueel een incasso procedure gestart worden.

Het is mogelijk ons het verzoek te sturen het account niet automatisch op non-actief te zetten als er na de laatste herinnering niet betaald is. Maakt u dan op onze support site een ticket aan met dit verzoek en opgaaf van redenen vergezeld van een geldige kopie legitimatiebewijs.